HTML

gőzszelep

Társadalmi hordalékként vagyok egy marék vénséges iszap, amiből időnként kibuggyan a mérgesgáz...

Friss topikok

Linkblog

Elesett az északi régió

2013.09.30. 21:42 tagore

Amióta  szennyezem  a  hálót,  ez  a  bejegyzés  kb  a  sokadik  ugyanarról  a  sz@rságról, amit  elővárosi  közlekedéspolitikának  hívnak.  Kormányok  jönnek,  kormányok  buknak,  a  lényeg  mit  sem  változik  évek, évtizedek  óta.  Ígéretek, hazugságok,  tódozás-fótozás,  félmegoldások  ócsóért...  A  magam  20 km-nyi  napi  penzuma  oda,   ugyanúgy  20  vissza , meg  évek  óta  60...70 perc  szolíd  alsóhangon  a  400 Ft  környéki  benyával.

Tudom  Testvér!  Járjak  a  korszerű , tömegközlekedős  elővárosival,  vagy  pattanjak  az  ugyanazon  úton  araszoló  bérvolánra,  esetleg  maradjak  a  seggemen  és  ne  akarjak  bejárni  a  munkahelyemre.  Ezt dobta  a  gép:  a  melóhelyem  a  nagyváros  túlfelén  van,  a  lakásom  meg  az  agglomerációban. Nem  lenne  ez  gáz,  ha  nem  Magyarországnak  hívnák  ezt  a  remekül  teljesítő  kánaánt,  és  nem  a  lenyúlás  lenne  a  mindenkori  vezetés  egyetlen  célja  a  hatalombirtoklás  négy  éve  alatt.

Tudod  T. Olvasó:  a  10-es  út  amióta  az  eszem  tudom,  katasztrófa.  A  sváb  szekereknek  épült  még  Mátyás  idejében, hogy  az  óbudai  piacig  el  lehessen  juttatni  a  kiskertek  terményeit,  a  solymári  politúrt,  meg  a  völgyben  termő  kifogástalan  barackot,  meg  amit  ez  a  paradicsom  ád  a  serényen  dolgozó  gazdálkodóknak. Azóta  eltelt  néhány  évtized,  és  a  motorizáció,  meg  nagyváros  munkahelyei  kicsit átírták  az  igényeket. A  Megyeri  és  Árpád  híd  irányába  ez az  egyetlen  választható  aszfaltosnak  nevezhető  két  sáv,  kamionokkal , buszokkal  és  mindennel  ami  mozog.  Na  pont  olyan is...

A  nullás  befejezése  sokat  javított  volna  a  helyzeten,  de  ugye  merre  menjen  a  nyomvonal?  Zöldek , kékek,  sárgák  meg  pirosak érdekei  ütköztek,  ütköznek , így  az  a  nyomvonal  semerre  sem  megy. Közben  délen  már  minden  lehajtót  összekötöttek  már  mindennel,  akkora  a  körgyűrű , hogy  szédülhetsz benne  napestig,  de  ide  aszfalt  egy  centi  nem  sok,  annyi se  jutott. A  csúcsröhej  a  Megyeri  -híd  volt,  ami  átjött  Pestről  a  nagy semmibe...  Zegzugos  falukon  lehet   a  soktengelyes , soktonnással  haladni, hogy  aztán  Ürömnél  ráfordulhass  a  dorogi, esztergomi  örökkévalóságra...

De  félre  a  történelmet... Mivel  ránkszakadt  a  mocskos  eu  baromi sok  felesleges  pénze,  fejleszteni kell! Fejleszteni  ám,  de  hogy  ne  fájjon  senkinek,  mit  fejlesztünk?  A  vasutat!  A  10-s  dugóit  részben  enyhítő  két  sínpáras  helyközit  két  évre  szétkúrjuk  persze  milliárdokért, és  vonatpótlókon szállítjuk  az  árvákat. A  zsufultság  persze  ettől  jelentősen  csökken  ugye ?  A  dupla  vonatpótló  buszpárok  szépen  beintegrálódnak  a tömött  sorba, és  röpke  két - három  óra  alatt  beröpítik  a  munkábaindulókat  a  fővárosba...

Aggódom  értük,  mert  az  ma  megindult villamospálya  felújítási  projekt  kb  annyit  jelent, hogy  ők  a  reggeli  buszaikon  fognak  megrohadni,  mert  a  dugó  ami  a  10-s,  Bécsi út,  Vörösvári  út , Árpád -híd, Róbert  Károly  krt  nyomvonalon  nap-mint  nap  fogadni  fogja őket  szerintem az  esztergomi  Bazilikáig  fog  érni.  Igen  bölcs  döntés  volt  ez  Urak!  A sorrendben  mindenképp!

Az  már  csak  a  BKK-t  és  különösen  Tarlós  Urat  dícsérheti,  hogy  mindez  teljesen  véletlenszerűen  esett  egybe  néhány  Róberten  lévő  aknafedél  cseréjével,  illetve  a  Tüzér  utcai  csatornafelújítással.  ami vagy  éppen  csak  befejeződött,  vagy még  javában  folyik.  Még élénken  emlékszem  a  nyári  túrákra,  amikor  a  Kerepesi  út  és  Salgótarjáni  út  közötti  szakasz  volt  hetekre  feltúrva,  vagy amikor  éppen  a  Népligetnél  sikerült  egyetlen  használható  sávra  korlátozni  a  Róbert  forgalmát... Akkor sem  volt egyszerű...

Nem  emészteném  magam,  mert  én már  régen  Buda  felől  támadok,  mert  igaz  némi  kitérővel, de  el  lehet  jutni  Soroksárra  "hátulról" is. Amikor  szombaton megláttam  a  Hüvösvölgyi  úton  a  frissen  festett  sárga  útburkolati  jeleket , már  gyanakodtam... Ma  már  fel  is fogtam  a  lényeget:  a  61-s  villanyót  is  buszokra  cserélték,  és  azoknak  a  buszoknak  meg  hely  kell.  Éjféltől  kb  hajnal  fél  hétig  járható  a  szakasz, utána  a  sor  Nagykovácsiig  érhet... Igaz  csak  egy  hónap,  ígérik  az  illetékesek,  de  hát  az  ígéret elszáll,  a  dugó  meg  marad...Remek  a  megoldás  Vitézi  Úr! 

Bármerre  indul  az  árva ,  szopjon!  Oké,  Nektek  ott  a  kék  villogó  az  Audin,  a  Superbén,  a  Q7-n. És  a  többiek  mivel  tudnak  majd  haladni?

Mehetnék még  a  Szépjuhásznén  Budakeszi  felé,  aztán  majd  a  remek  déli  nullás  gyűrűn  körbe ,  alig  néhány  10 km  kerülő,  aztán  ha  valaki  a  szürke hajnali  párában,  ne  adj  Isten  - 5 fokos  reggelben  eldobja  a  vasat,  lesünk  mint  a  sünmalac  a  reflektorfényben...

T. Szakértő  Urak!  Értem  én,  az  eu  most  szépen  tejel,  értem  én, hogy  ezekből  a  beruházásokból  lehet  lemarkolni  a  legtöbb  baksist,  de  könyörgöm:  a  2014-es  urnaforradalom  már  le  van  zsírozva!  Ráérnétek  lopni!  Miért  kell  egyszerre  szétkúrni  mindent???  A vasúti  pályán  a  sínek  már  felszeldve,  a  villamospályán  is markoló  izeg-mozog.  A  sárga  csík  is  kész  egy  éjszaka,  de  felépíteni , vagy  csak  helyrehozni? Arra  hány  év  kell  majd???

Testvérek! Ha  valami  csoda  folytán  meg  mégsem  nyertek,  kinek  lesz  erre  pénze  befejezni???

Kívánom  nektek:  nyerjetek  újra  2014-ben !  Mert  akkor  számonkérhető  lesz  az ígéret  is, meg  az elvégzett vagy  félbehagyott  munkátok...

Dolgozzatok!  Hajrá  Magyarország  Urai!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gozszelep.blog.hu/api/trackback/id/tr995542593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása